З початку двохтисячних онлайн гемблінг було визнано легальною діяльністю у багатьох країнах. Деякі країни ще не ухвалили законодавство щодо легалізації грального бізнесу, але вже кілька років йдуть у цьому напрямі, а в інших країнах, гральний бізнес та будь-яке йому сприяння вважається злочином. Проте питання реклами азартних ігор залишається відкритим. Заборона та обмеження реклами казино, онлайн слотів та покеру стали загальною тенденцією безлічі ринків по всьому світу.
Навіть у країнах, де реклама дозволена, можуть існувати умови її розміщення, які потрібно обов’язково брати до уваги. Реклама – це основний інструмент просування бізнесу, тому важливо знати, де і як їй можна користуватися. Ми підготували широкий огляд, який дасть вам уявлення, в яких країнах легальна реклама грального бізнесу, і з якими особливостями її розміщення можна зіткнутися.
SHORT BIO
ПЛАН ВИСТАВКИ
Замовити квитки
«
Потоцкий
15:30 - 16:00
Микола Потоцький
Doubinsky & Osharova
Радник, адвокат, патентний повірений
Інтелектуальна власність у гемблінгу: копірайт, бренд, інновації.
SHORT BIO
• 20 років досвіду в сфері інтелектуальної власності
• Спеціалізується на захисті прав інтелектуальної власності в окремих індустріях, в тому числі й у сфері грального бізнесу
• Очолює Комітет з інтелектуальної власності, що діє в складі Національної асоціації адвокатів України, член Національної асоціації патентних повірених України.
Мирошниченко
13:00-13:30
Тарас Мірошниченко
Генеральний директор Shangri La в Україні
Початок шляху до зміни сприйняття казино в Україні
Шангрі Ла взяла на себе роль першопроходця, в той час як імідж казино в Україні має негативний шлейф завдяки довгим рокам підпілля.
Філософія нашої компанії, ставлення до клієнта
Перспективи та тенденції нормалізації сприйняття
Формування здорової атмосфери та сильних інституцій на ринку
SHORT BIO
Kononchuk
14:30 - 15:00
Олег Конончук
Генеральний директор Slots City
Старт офіційного ринку гемблінгу в Україні: очікування та реальність
В Україні відбулася легалізація нового ринку гемблінга: перші кроки
та уроки учасників ринку
Очікування VS реальність
Перспективи розвитку
SHORT BIO
Курганская
15:00-15:30
Христина Курганська
CEO Ol.factory і Kamana Perfume Store
Секретна комунікація. Створення нових стандартів гостинності без слів за допомогою запахів
SHORT BIO
Mazurek
14:00-14:30
Павел Мазурек
Директор по маркетингу Promatic Group
Павло Зібров - Народний артист України
Привернення уваги гравців сучасними технологіями - системами джекпотів та фірмовими іграми
SHORT BIO
Павло Мазурек
Директор по маркетингу – Promatic Group
Лектор – Університет Лазарського у Варшаві
Випускник факультету права та управління Варшавського університету і аспірантура за інтернет-маркетингу Варшавської школи економіки, керівник основної групи Польської палати електронної економіки.
Викладач і наставник за фахом «Інтерактивний маркетинг» в Університеті Лазарського у Варшаві – він навчав студентів, які в даний час працюють в багатьох компаніях цього сектора – він читає лекції англійською, російською та польською мовами для студентів денної та заочної форм навчання.
і аспірантура (включаючи міжнародні обміни).
Понад п’ятнадцять років він підтримує польські компанії в закордонної експансії.
– більше десяти років він спеціалізується на інтернет-маркетингу, штучний інтелект, великих даних, науці про дані та електронної комерції. Він керує розрахованими на багато користувачів і багатонаціональними місцевими і розосередженими командами як в Польщі, так і в усьому регіоні EMEA.
Він може похвалитися досвідом, отриманим в регіоні EMEA і СНД, працюючи в таких компаніях, як:
Promatic Group – CMO – 2020
adsONE – засновник / член правління – 2019- 2020
Data Insight Polska – Регіональний менеджер – 2019 – як і раніше
Together Data – член правління / довірена особа (Європа, Близький Схід, Африка, БРІКС) – 2017-2019
Хмарні технології OnAudience – Директор з розвитку бізнесу (20+ країн EMEA) 2016-2017
RTB House, регіональний комерційний директор (6 + країн ЦСЄ) – 2014-2016 рр.
Gemius SA, регіональний менеджер (12+ країн Європи, Близького Сходу і Африки), 2013-2014 рр.
Asstra AG, директор по маркетингу – 2012-2013 рр.
Goldbach AG / ARBOmedia – Управління стратегічними проектами 2010-2012 рр.
PGNiG S.A. – Директор 3 представництв (Мінськ – Білорусь, Київ – Україна, Саана – Ємен) / Головний експерт представництва в Москві (2006-2010)
Спікер і тренер з багаторічним досвідом, виступав на міжнародних конференціях та тренінгах для аудиторії +400.
Його практичний і академічний досвід дозволяє оцінити потенціал організації для міжнародного розвитку, вибрати польські інноваційні продукти для розширення на зарубіжні ринки і ефективно управляти організаціями та командами. Він спеціалізується на створенні продуктів і структур продажів організацій для ефективного міжнародного розширення, як в стартапи, так і в зрілих організаціях.