З початку двохтисячних онлайн гемблінг було визнано легальною діяльністю у багатьох країнах. Деякі країни ще не ухвалили законодавство щодо легалізації грального бізнесу, але вже кілька років йдуть у цьому напрямі, а в інших країнах, гральний бізнес та будь-яке йому сприяння вважається злочином. Проте питання реклами азартних ігор залишається відкритим. Заборона та обмеження реклами казино, онлайн слотів та покеру стали загальною тенденцією безлічі ринків по всьому світу.
Навіть у країнах, де реклама дозволена, можуть існувати умови її розміщення, які потрібно обов’язково брати до уваги. Реклама – це основний інструмент просування бізнесу, тому важливо знати, де і як їй можна користуватися. Ми підготували широкий огляд, який дасть вам уявлення, в яких країнах легальна реклама грального бізнесу, і з якими особливостями її розміщення можна зіткнутися.