Особливості виходу на ліцензійні ринки азартних ігор
1. Як вибрати новий ринок? Аналіз потреб клієнтів і потенціал ринку.
2. Основні етапи виходу на новий ринок: Послідовність і алгоритм
3. Що є головним чинником при виході на нові ринки?
4. ДОСВІД колаборації на прикладі Сербії і Румунії.
SHORT BIO
Всього за один рік роботи в компанії Кирило з рядового менеджера з продажу встиг стати старшим менеджером зі збуту, а потім він піднявся до директора з продажу.
Він збільшив ефективність роботи відділу і кількість продажів всієї команди в 2 рази. Він реформував структуру відділу продажів, навчив нову команду, налагодив нові процеси продажів. Його комунікативні навички і професіоналізм дозволили Endorphina досягти поставлених цілей щодо збільшення кількості клієнтів.